.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متلاشی شدن 49 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از متلاشی شدن 49 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

سرهنگ محمد حسین کارگرنیا افزود: با انهدام این باندها 11 هزار تهیه و توزیع کننده در استان گیلان دستگیر و از آنان چهار هزار و 453 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی همچنین با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون 750 نفر از معتادان پر خطر در استان گیلان جمع آوری شدند، اظهار داشت: اعتیاد یکی از بزرگترین بلایای اجتماعی جهان معاصر است که علاوه بر آسیبهای فردی در بعد اجتماعی خطرناک و بسیار مشکل ساز است.

سرپرست پلیس مواد مخدر گیلان عنوان کرد: از نظر مجامع جهانی قاچاق مواد مخدر و داروهای روان گردان شیمیایی در کنار سه بحران سلاحهای هسته ای، انفجار جمعیت و تخریب محیط زیست حیات جوامع بشری را تهدید می کند و باید برای مهار آن چاره اندیشید از سوی دیگر سومصرف سیگار و مواد مخدر بارزترین آسیبهای اجتماعی است که به راحتی می تواند بنیان فرهنگی و اجتماعی یک کشور را سست و متلاشی کند.

وی گفت: ایجاد اصلاحات بنیادی در عرصه های مختلف به ویژه ریشه های فرهنگی برای مبارزه با قاچاق و مصرف مواد مخدر در شرایط حساس کنونی که دشمن نسل جوان جامعه را هدف قرار داده، یک ضرورت اجتناب ناپذیر اجتماعی و سیاسی است.

کارگرنیا با بیان اینکه کسانی که دخانیات استعمال می کنند دریچه های زندگی خود را به روی اعتیاد به مواد مخدر می گشایند، افزود: از مهمترین مقتضیات شرایط کنونی کشور درک واقع بینانه جامعه است که می تواند به حل مشکل مواد مخدر و اعتیاد کمک کند، ضمن تبدیل تهدید ها به فرصتهای مناسب شرایط را برای توسعه کشور و تامین امنیت ملی مهیا سازد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مسائل اصلی و دغدغه های قرن جدید مبارزه با مواد مخدر این بلای خانماسوز است که همه خانوادهها نسبت به آن حساسیت ویژه دارند و هر انسان آزاده ای نسبت به سلامتی و حریت خود اگر نگاه عمیق و ژرفی داشته باشد حتما به سلامتی خود اهمیت ویژه ای می دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.